Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

ΠΟΡΔΟΒΟΥΛΩΜΑ




 Η αλήθεια είναι πως δεν έχανα τον καιρό μου μαζί μ’ αυτά τα πορδοβουλώματα, περνώντας τις περσότερες μέρες μου μέσα στους ταρσανάδες, και μέσα στα βάση του τεκ, στο Μαλαμπάρ.

Η παραπάνω φράση είναι από το βιβλίο του Φώτη Κόντογλου Πέδρο Καζάς, που ήταν στα νιάτα μου από τα βιβλία, που όλοι όσοι είχαμε καλές σχέσεις με την λογοτεχνία, το είχαμε διαβάσει και μας είχε ενθουσιάσει.
Από το βιβλίο μου είχε κάνει εντύπωση η λέξη πορδοβούλωμα  και την χρησιμοποιούσα όταν ήθελα να πειράξω κάποιον.
Με τα χρόνια την είχα ξεχάσει μέχρι που χθες μου την θύμισε ο Νίκος Σαραντάκος με το άρθρο του Ξαναδιαβάζοντας τον Πέδρο Καζάς
Ο ίδιος στον παλιό του ιστότοπο έχει δημοσιεύσει ολόκληρη αυτή την νουβέλα του Κόντογλου από όπου έχω πάρει και την παραπάνω εικόνα. 
Όταν διάβασα το άρθρο έγραψα το παρακάτω σχόλιο:

Τι μου θύμησες τώρα!
Μπαίνοντας στο Πανεπιστήμιο σε ένα εργαστήριο είχα δίπλα μου μια όμορφη, κομψή  και μικροκαμωμένη συμφοιτήτρια.
Όλα τα αρσενικά σε κάθε ευκαιρία εύρισκαν τον τρόπο να της κάνουν κάποιο κομπλιμέντο ελπίζοντας ότι έτσι θα την ρίξουν.
Σε αντίθεση με αυτούς και μη   θέλοντας να της δείξω πόσο την γούσταρα και εγώ ,αν και με την γυναικεία της διαίσθηση το καταλάβαινε αυτό πολύ καλά, την φώναζα τρυφερά Πορδοβούλωμα, λέξη που εκείνη την εποχή, αρχές του 60 μου είχε μείνει στο μυαλό από το βιβλίο του Κόντογλου που ήταν στην εποχή του από τα καθοριστικά βιβλία της νιότης μας!
Καθώς ήταν έξυπνη και με χιούμορ όχι μόνο δεν το παρεξηγούσε αλλά προφανώς της άρεσε αυτό το είδος φλέρτ που ξέφευγε από τα τετριμμένα.
Δυστυχώς σήμερα κάνει παρέα στον Φώτη Κόντογλου και είμαι σίγουρος πως σε κάποια αγιογραφία του θα έχει αποθανατίσει το γλυκό της προσωπάκι στην μορφή κάποιας αγίας.
Το σχόλιο μου προκάλεσε αρχικά το σχόλιο:

Αγγέλοι περπατούν ανάμεσά μας κι εμείς κοιτάμε τον κώλο τους. Όταν πια φτερουγίσουν μακριά, βλέπουμε και τα φτερά τους.
και στην συνέχεια άλλο ένα που έλεγε:

Προφανώς το ποθητό σε σένα «πορδοβούλωμα¨θα ήταν κάποια ψηλόλιγνη κοπελιά, γι αυτό, δεν θιγόταν. Αν ήταν πραγματικό «πορδοβούλωμα» την είχες, «βαμμένη» και στον νυν αιώνα και στον μέλλοντα χαχα!
Οπότε και απάντησα αμέσως:

Κάνεις λάθος!
Ήταν ένα πράγματι μινιόν πανέξυπνο κορίτσι που ανταλλάσαμε συνεχώς πειράγματα μεταξύ μας. Ήταν μάλιστα αυτή που μου έδωσε να καταλάβω ότι η νυν και αεί σύζυγος μου, είχε υποχωρήσει αμαχητί στην ακαταμάχητη γοητεία μου, οπότε και εγώ όρμησα και κατέλαβα το κάστρο που ήταν ήδη αποφασισμένο να παραδοθεί αμαχητί!
Αυτό έγινε όταν βρισκόμουνα μια φορά έξω από μια αίθουσα περιστοιχισμένος από 5 συμφοιτήτριες και αγόρευα, οπότε γελώντας «το πορδοβούλωμα» περιπαικτικά είπε:
-Για δες ο Αθεόφοβος όλο  κορίτσια  μαζεύει γύρω του!
Η νυν και αεί σύζυγος αρκετά πικαρισμένη είπε αμέσως:
-Μμ, σιγά τα μούτρα, αλλά έκτοτε φρόντισε να επισημάνει με γυναικεία επιτηδειότητα προς όλες τις πιθανές διεκδικήτριες ότι ο υποφαινόμενος δεν είναι πλέον διαθέσιμος .
Έτσι από κει που ήμουνα Αθεόφοβος και αφέντης τσουτσουλομύτης με θηλυκές μπεκάτσες, τσίχλες, περιστέρια, αηδόνια, τσαλαπετεινούς  και παγόνια γύρω μου, έμεινα τελικά σκέτα Αθεόφοβος με το έτερον ήμισυ, σήμερα προς τα ¾  !

Πριν λοιπόν να γράψω το σημερινό ποστ έκανα ένα μικρό ψάξιμο στο Γούγλη για να δω αν και σε κάποιο άλλο βιβλίο υπάρχει  η λέξη πορδοβούλωμα.
Και τότε έμεινα με το στόμα ανοικτό από αυτά που βρήκα!
Αρχικά το έγκυρο slang.gr δίνει δυο εξηγήσεις για την λέξη.
1-Λολαδερή εκδοχή της τάπας / πρωκτοτάπας.
Το σεξουαλικό αυτό βοήθημα είναι συνήθως βραχύτερο από το συμβατικό  δονητάρι και φέρει προεξοχή ασφαλείας προκειμένου να σφηνώνει κοπροστεγώς στις σούφρες μερακλή(ού)δων. Για οδηγίες αποτελεσματικής και ασφαλούς χρήσεως, βλ. εδώ.
2-Ο προπετής, αυτός που φυτρώνει εκεί που δεν τον σπέρνουν και μιλάει άκαιρα διακόπτοντας το συνομιλητή. Τα τηλεοπτικά πάνελ βρίθουν τέτοιων.



Έτσι λοιπόν έμαθα για τα Butt-Plug, ή Buttplug, ή σε εξευγενισμένη ελληνική απόδοση πώματα πρωκτού ότι  είναι ερωτικά βοηθήματα που χρησιμοποιούνται από άνδρες και γυναίκες
«Έγκυρα» δε γυναικεία περιοδικά όπως το Cosmpopolitan έχουν περισπούδαστα άρθρα όπως το «Τα καλύτερα butt plugs για αρχάριους» για την εγκυκλοπαιδική ενημέρωση των αναγνωστριών του.


Στην δε Place Vendome το 2014 εμπνευσμένος καλλιτέχνης έστησε ένα μεγάλο φουσκωτό πράσινο χριστουγεννιάτικο δέντρο που θύμιζε δέντρο όσο εγώ θυμίζω τον Μπράντ Πίτ! 


Επειδή δε ορισμένοι από τους «φιλόζωους» βρίσκουν αντιαισθητικό το θέαμα της φάτσα φόρα κωλοτρυπίδας των ζώων τους, τους τοποθετούν ένα πορδοβούλωμα και ησυχάζουν! 
Τέλος μόνο το Index Maladictus / Το Βρωμολεξικό του Νίκου Πλατή δίνει και την ερμηνεία με την οποία την είχα εγώ χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. Απαξιωτικά, κοντός, ο ζουμπάς άνθρωπος.
Πάντως η λέξη δεν είχε ξεχαστεί, όπως νόμιζα, γιατί ακούστηκε πρόσφατα στο σήριαλ της τηλεόρασης Στο καλό γλυκιά μου συμπεθέρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου