Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

ΤΙΤΙΒΙΣΜΑΤΑ 2, ΜΕΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ



Μερικές από τις φωτογραφίες που δημοσίευσε ο Πιτσιρίκος μου προκάλεσαν μερικά ακόμη τιτιβίσματα συνέχεια των προηγουμένων.

Κιθαρίστας ή ντράμερ;

Όταν ο Γιάννης Γιοκαρίνης έθετε μελωδικώς αυτό το ερώτημα δεν φανταζόταν πως ένας "κιθαρίστας" θα απαντούσε με αυτό τον τρόπο!



Καλά, γελάστε όσο μπορείτε ακόμα γιατί σε λίγο για σας δεν θα έρθουν "κιθαρίστες" αλλά "μπουζούκια" !


Ο μεσαίος ανήκει στους "αγανακτισμένους" της αστυνομίας και το δηλώνει εμμέσως με την ανάποδη ασπίδα του.


Ρε Τομ, τι είναι αυτό το τρίτο το κοντύτερο;



Παμ΄ πλατεία;

Όχι παμ΄Μπαϊρακτάρη!



Κάτι μας είπες!

Λες και δεν ξέρουμε ότι είναι του Κολεγίου και γόνοι καπιταλιστών!



Η φωτογραφία αυτή είναι άσχετη από τα επεισόδια αλλά βλέποντας την μου δημιουργείται η σκέψη πως όταν αυτά σκάσουν θα κάνουν μεγαλύτερο ντόρο από τις βόμβες κρότου και λάμψης των ΜΑΤ!


ΑΣΧΕΤΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗ 3-7-2011

Μόλις τώρα βλέποντας στην τηλεόραση τον γάμο του Αλβέρτου έμαθα πως έχει και 3ο εξώγαμο παιδί!

Ήδη όταν είχε αναγνωρίσει το δεύτερο το 2006 είχα γράψει γι΄αυτόν το υμνητικό ποστ ΑΛΒΕΡΤΟ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ!

4 σχόλια:

  1. Διαπίστωσες φαντάζομαι, για άλλη μια φορά , τα υψηλά στάνταρ ευφυΐας των σχολιαστών σου , όπως αποδείχθηκε σήμερα , όταν πριν από λίγες μέρες απέδωσαν σε σκευωρία τα όσα υπέστη ο Στρος Καν .....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. glam-
    Μα εντός ολίγου σκέφτομαι να χορηγώ και αντίστοιχο πιστοποιητικό στους σχολιαστές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι ήθελα να πω, αλλά βλέποντας την τελευταία φωτογραφία σταμάτησε ο εγκέφαλός μου. Μου ήρθε αυθόρμητα (γιατί άραγε;) το Γιάννη μου το μαντήλι σου...!!!

    Αυτή μπροστά κι εμείς όλοι από πίσω, ...την ακολουθούμε εννοώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. glam-
    Βέβαια μετά τις τελευταίες αποκαλύψεις για την υπόθεση Στρος Καν που ήταν εμφανώς χοντροκατασκευασμένη με βιασμό με τσιμπούκι!!,δις μάλιστα, είμαι περίεργος τι να λένε όλοι αυτοί που μας μίλαγαν για το αμερικάνικο σύστημα δικαίου που δεν κάνει διακρίσεις ανάμεσα σε σπουδαίους και ταπεινούς όταν τους συλλαμβάνει.

    teleytaios-
    Εμ από μπροστά θα ήταν λίγο δύσκολο με αυτά τα σωσίβια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή